سكريبت زين بقلم هاجر رضا
U3F1ZWV6ZTIzODgyOTYxODI3ODM2X0ZyZWUxNTA2NzQzNzUwMTE3OA==

سكريبت زين بقلم هاجر رضا

سكريبت زين بقلم هاجر رضا

زيننننننننننن 
زين: ودني خرمتي طبلة ودني عايزة ايه من زفت

تسنيم: مش انت بن عمي واخويا وحبي زين بضيق: ايوا عايزة ايه بقا

سكريبت زين بقلم هاجر رضا


سكريبت زين بقلم هاجر رضا

تسنيم: مش انت معيد في الجامعه فاهمني بقي الماده دي لاني مش فاهمه فيها حاجه
زين: وعامله كل الدوشه دي عشان مش فاهمه حاجه ف المادة تعالي يستي اشرحاهلك.
تسنيم: شالله يخليك ي زيزو يارب
زين: ها يستي فهمتي.
تسنيم: طبعا يبني كفايه انك انت الي شرحتلي
زين: طب عاوزة حاجة دلوقتي
تسنيم: ربنا يخليك يارب عاوزه سلامتك
مها: استني ي حبيبي واقعد اتعشا مع عمك.
زين: لا ياحبيبتي بالهنا انا هنزل عشان عندي محضرات بكره.
مها: طب ياحبيبي ربنا معاك وسلملي ع مامتك وباباك.
زين: يوصل
اه نسيت اعرفكم بنفسي انا تسنيم عندي20سنه ف تانيه كليه ف هندسه وده زين ابن عمي جبله ماشي ع الارض بس طيب عندو 26 متربين مع بعض بس هو بيعتربني اختو
مها: تسنيممممممم اقومي ي اخرت صبري عشان الكليه 🙆🏻‍♀️
تسنيم : خمسه بس يمامتي
مها : والله هنادي ابوكي ي خالد تعالي شوف بنتك.
تسنيم : بهزر ي نبع الحنان انا اصلا اصلا قمت من بدري.
مها : ناس مش بتيجي غير بالعين الحمرة
خالد : صباح الخير يقلب ابوكي 🤍
تسنيم : صباح الخير ياحج
تسنيم : ماما انا هنزل عاوزه حاجه
مها : اقعدي افطري
تسنيم: هفطر مع علياء
مها : ماشي وسلميلي عليها
تسنيم : حاضر يلا سلام عليكم
مها وخالد: عليكم السلام
زين : تسنيم ي تسنيم
تسنيم : ايه ي زينو
زين : يبنتي بطلي الاسم ده برستيجي ي ماما مش كده
تسنيم : اخلاص يولااااا عاوز ايه
زين : بالله انا غلطان كنت هوصلك
تسنيم : بهزر ي زينو الاه هو الواحد مينفعش يهزر معاك
زين : طب قدامي ي مصلحجيه
تسنيم: بس هطلب طلب نعدي ع البت علياااء
زين : من عيوني.. اه صح هو انا مقولتلكيش
تسنيم بأستغراب : والله مقولت.. ف ايه
زين : انا هخطب
تسنيم بصدمه/نعاااااام
زين: بقولك هخطب
تسنيم بجمود: الف.. مبروك
زين : الله يبارك فيكي
تسنيم بصوت عالي: ي عليااااااااااااااء
عليااء : ايه يزفته نازله
تسنيم : طب يلا
علياء: ازيك ي زين ي بت في ايه بتزعقي ليييي
تسنيم تحبس دموعها : عايزكي ف حوار بس لما نروح الجامعه
علياء بقلق : ماشي بس اهدي
بعد وصولهم الجامعه وحضرو المحاضره
علياء : ها يستي مالك
تسنيم بصوت متقطع : ز.. زين... هي.. هيخطب
علياء بصدمه : انتي بتهزري معقول كل ده ومحسش بيكي.
البارت تاني سكريبت زين 

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة