سكريبت زين البارت الثاني بقلم هاجر رضا
U3F1ZWV6ZTIzODgyOTYxODI3ODM2X0ZyZWUxNTA2NzQzNzUwMTE3OA==

سكريبت زين البارت الثاني بقلم هاجر رضا

مدونة نوفيلا للروايات العربية سكريبت زين البارت الثاني 

تسنيم : اعمل ايه مهو جبله
علياء: معلش ي حبيبتي هو الي خسرك وانا بكره هجبلك سيد سيدو ولا تزعلي نفسك ي قمر انت 

سكريبت زين البارت الثاني بقلم هاجر رضا

سكريبت زين البارت الثاني بقلم هاجر رضا 

تسنيم بضحك خفيفه: لا انا عاوزه زين
علياء : نو كرامه الكرامه معدتش ع بيتك خالص
زين : يلا عشان اوصلكوا
تسنيم : روح انت انا هقعد مع علياء
زين : قولت يلا
تسنيم بجزم ع سنانه: حاضر... بعد موصلوا علياء
مها : تسنيم جيلك عريس
تسنيم : مش موافقه
خالد: لا هتوافقي
تسنيم : ي بابا..
خالد : انا قولت كلمه
تسنيم بعياط: حاضر.. هيجي امتا
مها : بكره
تسنيم: دخلت الاوضه وقفت ف البلكونة وبتعيط
زين : مالك ي تسنيم
تسنيم : جيلي عريس وبابا موافق
زين : مبروك. هتوافقي علي العريس
تسنيم بجمود : آه
زين : ياريت تكوني اد كلمتك
تسنيم : ادها
زين : ام نشوف
تاني يوم.. تسنيم صحيت ع صوت نبع الحنان
مها قومي ي اخرةصبري
تسنيم : قمت اهو
تسريع احداث ف اوضه تسنيم
علياء : افرحي ي عروسه انا العريس ولولووووووووولي💃🏻
تسنيم : علياء بس
مها : اقومي يلا العريس جيه
تسنيم : اوف. حاضر جايه
خالد : نسيب العرسان بقا
....: حلوه المفجاه دي
تسنيم بصدمه /زين
زين بغرور مصطنع: اه زين كنتي مستنيه حد تاني سعاتك
تسنيم بغباء: ايه الي جابك
زين : مش ناقص غباء
تسنيم بغباء اكت: انا جيلي عريس اي ده ثانية واحده هو انت
زين : ايوا انا
تسنيم : انت بارد وغلاس و بارد
زين : لي الشتيمه
تسنيم /عشان انا بحبك وانت كنت بتسفزني
زين : وانا والله بعشقگ ♡♕
تسنيم : ها
زين /ها ايه... االماذون يعمي
بارك الله لكما وبارك عليهما وجمع بينكم في خير🤍✨
اول مسمع الكلمه مهموش المعازيم ولا اي حد جري عليها واخدها ف حضنوا🤍
زين:واخيرا بقيتي ملكي♕
تسنيم:زين..
زين:عيونه✨
تسنيم:بحبك♡♕
زين:ي صلاه النبي احسن انا بقول الفرح الخميس الجي🤍♕
تمت يارب تعجبكم


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة